19 Mart 2015 Perşembe

CHP 1. BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI: AV. FATMA ANIL YILDIRIM

D  U  Y  U  R  U
CHP, 1. 
BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI
FATMA ANIL YILDIRIM
NEDEN ADAYIM
Ülkemi yöneten AKP yönetiminin çirkin politikasını T.B.M.M.sinde eleştirmek için adayım.
Hırsızlığa, yolsuzluğa, soysuzluğa, arsızlığa, dur diyebilmek için adayım.
Hukukun çiğnendiği, Adaletin yok olduğu, ülkemde Adaletin yeniden tesisi ve haksızlığın, hukuksuzluğun ortadan kaldırılması mücadelesini verebilmek için adayım
Kadınlarımızın dövüldüğü, kızlarımızın kaçırılıp tecavüz edildiği, analarımızın, babalarımızın yüreklerinin sızlamaması için Meclis çatısı altında mücadele edebilmek için adayım.
Bayrağımızın yakılıp yırtıldığı, Mustafa Kemal Atatürk’ün heykellerine saldırıldığı, milli ve manevi değerlerimizin yok edildiği AKP dönemine dur demek için adayım.
İşçinin, yoksulun, yetimin haklarını savunmak için adayım.
Ülkemin bölünüp, parçalanmaması, kardeşkanının akıtılmaması, Kürt, Türk, Alevi, Sünni, Çerkesi, Lazı, Zasası, vs. hepsinin bu güzelim vatan toprakları üzerinde kardeşçe yaşayabilmelerinin mücadelesini yapmak için adayım.
Cumhuriyetin kazanımları, Atatürk ilkeleri ve Türk İnkılâbına bilinçle sahip çıkmak için adayım.
Milli, manevi, ilmi ve kültürel değerlerimizi ihya etmek; milletçe maruz kaldığımız asimetrik savaş, bölücülük, ayrımcılık, yolsuzluk, imha, çürütme ve dağıtma tehdidine karşı inançla verilen bir mücadeleyi görmek istiyorsanız  benim T.B.M.M.ne girmeme yardımcı olunuz.
BEN KİMİM:
1978 Kahramanmaraş’ın Afşin ilçesinde doğmuşum.
İlk-Orta ve Lise’yi Ankara’da Arı Kolejinde okudum.
Yakındoğu Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdim.
İyi derecede İngilizce bilirim. Bekârım ve Avukatlık yapmaktayım.
Avukat olarak Silivri de yatan ve gezi direnişçilerinin yanlarında oldum ve ücretsiz avukatlıklarını yaptım, adalet önünde onları savundum.
Özelleştirilen Şeker Fabrikaları İşçilerinin (Ağrı, Kastamonu, Konya, Balıkesir, Elbistan) haklarını savundum ve davalarını kazandım.
Benim yolu  Mustafa Kemal Atatürk’ün yoludur.
Gücümü Anayasa’dan alarak Hukukun üstünlüğünü savunmaktır.
İnsana insan gibi değer verebilmek için Evrensel İnsan hakları beyannamesinde yer alan hususlara uyulmalı ve özgürlükleri kısıtlanmamalıdır.
İlginize ve bana olan güveninize şimdiden teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder