29 Ocak 2016 Cuma

ISLAH VE İFLÂH KABUL ETMEZ BİR CUMHURİYET ve ATATÜRK SEVDALISI "TÜRK JANDARMA SUBAYI" OSMAN TÜRKOĞUZ'UN KİTABI

OSMAN TÜRKOĞUZ
15 Mayıs 1931 tarihinde, Menemen—Hatundere köyünde doğdu. Köyünde İlkokul olmadığından Komşu köyü Helvacı köyde İlkokulu, Menemen’de Ortaokulu ve Kuleli Asker Lisesini bitirerek,30 Ağustos 1953’te Karaharpokulu’ndan Jandarma Asteğmeni olarak mezun oldu. Piyade ve Jandarma Subay okullarını da bitirerek, Uluborlu, Manavgat ve Derik ilçe jandarma bölük komutanlıklarında bulundu. Foça Jandarma Komando kursunu ve Ordu Yabancı Diller Okulunun Fransızca bölümlerini de bitirdi. Besancon Üniversitesine bağlı dil enstitüsünün Fransızca bölümünü bitirdi. Hatay—23’üncü jandarma bağımsız er eğitim tabur komutanlığından Kızıltepe-117’inci seyyar jandarma alay komutanlığı, Manisa ve Zonguldak il jandarma alay komutanlıklarında da bulunduktan sonra; kömür ve kum kaçakçılarının yardımcısı iki kurmay binbaşının raporu ile Konya’ya sürüldü.02 Eylül 1985 tarihinde de emekliye sevk edildi.21 Eylül 1995 tarihinde. Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdi. Hatay—Antakya Serinyol’daki jandarma er eğitim Alayı’nın bugün üzerinde eğitim yaptığı arazisini kamulaştırdı. Arazi sahiplerinin koruyucusu Paşalar yüzünden başına gelmedik bela bırakılmadı. Sicil notunu Yedilerde seyretmesinin nedeninin de sicil âmirlerini Yediye kadar saymasını bilmelerinin eseri olduğunu çok geç anladı?! Astları haksızlığa uğradığında kendisinin haksızlığa uğradığına inanacak kadar da saftı. Halifelik, Süleymancılık, Çağlar Boyu Yaşam,
 Bize Dostluk Yaraşır, Kubilay Olayı ve Gerici Akımların Gerçek Nedeni, Sıkıyönetim Hukuku, adlı yayımlanmış kitapları yanında, Nurculuk, Soyuttan Somuta Mustafa Kemal, Nuhun Gemisi Mümkün Müdür, Ulusal Kurtuluş Savaşında Tarafların Güç Dengesi, adlı yayıma hazır kitaplarının’dan başka 45.000 Sayfalık orijinal yazıları da Bloğunda saklıdır. Facebook’ta 15 sitede yazılarının yayımlanmasının yanı sıra,”HATUNDERE(YÖRÜK DİYARI) ADLI BİR SİTESİ DE VARDIR. GOOGL’DE”OSMAN TÜRKOĞUZ” ADRESİNDE TÜM YAZILARI DA YAYINLANMAKTADIR. KENDİSİ, ISLAH VE İFLÂH KABUL ETMEZ BİR CUMHURİYETÇİ ve ATATÜRKÇÜ Jandarma Subayıdır.

1 yorum:

  1. HİÇBİR KİMSENİN,HALİFELİK İÇİN YIRTINANLARIN BİLE, HALİFELİĞİ BİLMEDİKLERİ HAYRETLE GÖRDÜM.İLK DEFA 1974'TE YAYIMLADIM.İLGİNÇTİR JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞI BİRLİKLERİ İÇİN SATIN ALDIEĞI KİTABIMIN BİRLİKLERE DAĞITIMINI DA BANA YAPTIRTDIĞI HALDE PARASINI VERMEDİ.O ZAMAN TEHLİKENİN BÜYÜKLÜĞÜNÜ İYİCE ANLAMIŞTIM.SENE DE 1976 İDİ.GENİŞŞLETİLMİŞ İKİNCİ BASIMININ PARASINI ZAR VE ÇOK ZOR TEDARİK EDEREK KAVGAMI SÜRDÜRMEYE KARAR VERDİM.

    YanıtlaSil